Klänningsångest!

Som jag skrev i förra inlägget ska jag på Malins examens cermoni på onsdag och kan för guds skull inte betsämma vad jag ska ha på mig...jag väljer mellan följande plagg (Vädret spelar ju självklart roll också, är det dåligt väder blir det jeans och den blommiga toppen)

Så väljer mellan denna långklänning eller..


Någon av dessa, Dock inte den grön/vita i mitten och inte heller den rosa leopardmönstrade.
Är ganska sugen på den rosa näst till vänster.

Sist bjuder jag på en klassisk spegel bild, om det blir dåligt väder är det detta som gäller! för övrigt så ber jag om ursäkt för min dryga min :)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Stört vad tiden går fort! Att hon redan tagit examen! Kul att du kommer hit imorn :) Vi får hitta på nå kul, typ spika panel yippiiee! :D

2011-06-07 @ 20:01:32
URL: http://ssofi.blogg.se/
Postat av: Malin

liten sen med o läsa här men:) hade jag röstat hade jag absolut sagt den randiga;)

2011-06-15 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0