Saker jag tänkt på..

Jag har svårt att prata..speciellt med folk som jag imponeras av-jobbigt

Jag ska på arbetsintervju på måndag, vill inget häldre än att få just det jobbet. Min sommar skulle dock helt plötsligt se väldigt annorlunda ut men på ett bra sätt hoppas jag!

Jag är förkyld...igen, jobbigt!

På lördag är det lagfest...igen, inte jobbigt :)

Imorgon ska jag och Jessica på Basket, kul!

Om en vecka kommer min fina mamma och hälsar på, ännu roligare!

Sen kommer min sötaste lillasyster, då ska vi ha fest i min lilla lägenhet.

Jag tänker för mycket

Jag är peppad inför mina nya kurser

Brudarna i mitt lag e för härliga

Var på afterwork med JJ och Ale idag, vi skvallrade lite över en flaska vin. Riktigt trevligt :)

Nu ska jag försöka sova bort min förkylning!

puss och god natt!
ps, jag vet att det typ bara e 5 pers som läser min blogg vilket jag gillar jag skriver ju den för er. Så ni ska veta vad som händer i mitt liv trots att vi är flera mil ifrån varandra och att vi ständigt ringer om varandra. Men det vore så roligt om ni kundnde skriva en kommentar lite här och där..så jag vet att ni e med liksom <3




Kommentarer
Postat av: Sofi

såpp nu skriver då jag! ringer dig efter jag gått ut med hunden :D

2011-04-03 @ 17:56:20
URL: http://ssofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0