Mikro plugg

Sitter och pluggar mikroekonomi, samtidigt som jag snyter sönder näsan! har fått världens jobbigast förkylning på halsen. Hade tänkt sitta i skolan och plugga men klockan blev så mycket innan jag kunde åka iväg så sitter hemma nu. Hade så gärna tränat idag men mådde inte specielt bra imorse när klockan ringde kl 07, så jag somnade om och sov till kl 10. Så mycket skönare! Sen var jag bara tvungen att städa lite här hemma innan jag kunde börja plugga.

Resten av dagen bjuder på mer plugg och sen melodifestivalen :)

Fick till ett bra krull idag har köpt ett nytt mousse från björn axen serie Urban som heter "Curlylicious".
Hade dock velat ha lite mer styrka i det, känns som lockarna inte håller hela dagen.

Nu har jag precis druckit en kopp kaffe och ätit en bit mörk choklad så nu är jag redo för mer plugg! 


Ha en bra lördag mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0