Köpa eller inte köpa?

Exclusive Stina SEK 404, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Hur snygga är inte dessa skor från Nelly? Och de blir dina för bara 449kr!  JAG VILL HA:) Men måste överlägga lite med min ekonommi först det är ganska mycket som jag skulle behöva som går före dessa skor, som troligtvis kommer anvädas ca 3ggr elr nått.

Igår, lördag, hade jag en mycket trevlig kväll iallafall från kl 20.00 och frammåt. För fram tills kl 20.00 satt jag och 3 st kurskamrater i skolan och pluggade. Men efter det gick vi hem till Andres år lamkotletter för att sen gå till en biljardhall och spela i nån timme. Kvällen avslutades på vinci där det var tänkt att jag skulle möta upp brudarna från laget, men pga miss i komunikationen så sågd vi aldrig. Men men det kommer andar kvällar. Fick ett sms kl 00.30 att det var på väg till Grand (stans fullvuxna nattklubb) men då bangade jag och tog bussen hem!

Måste bara avsluta med att visa en bild från gårdagens fikarast under tenta plugget...
 
mums säger jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0