Testar helgens outfit

Igår betsällde jag världens finaste klänning från whyred och idag kom den, snacka om snabb leverans! Den är lite för dyr egentligen men jag köpte den till mig själv i födelsedagspresent och som belöning för det nya jobbet så jag förtjänade den :) Den sitter hur som hällst som en smäck, jag kommer vara grymt snygg på lördag!





Igår fick jag dessutom blombud :) av världens finaste Sofi! Blev så glad, har aldrig fått blombud förut!!


Nu måste jag skriva klart min rapport i materiallära, ha en bra eftermiddag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Är ju så svårt med presenter när du bor 10396739205873629184746363,876554 mil härifrån. Blommor e fina :) skitsnygg klänning den är du värd!

2011-08-31 @ 19:19:20
URL: http://ssofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0