Idag är jag världens gladaste tjej!

Har fått mitt drömjobb :) ska jobba i receptionen på Sportlife..gå in och kolla www.Sportlife.se!
Har träffa 2 fina vänner som jag inte sett sen i maj!
Har haft ett otroligt givande samtal med en karriärscoach.
Har prövar på mitt nya gym.
Har blivit bjuden på dejt!

Och resten av veckan har jag bara massa roligt planerat
Onsdag: Basket träning och fika m Erika
Torsdag: LÖN!!! En tur till GBG
Fredag: Massage kl 13.30 sen på kvällen middag med Alexandra
Lördag: LINN KOMMER!
Söndag: Min födelsedag och en till tur till GBG :)

Nästa vecka är inte fullt lika planerad men jag börjar mitt nya jobb och sen börjar mina föreläsningar så då får man träffa alla klasskamrater.

Men Veckans höjdpunkt är nog ändå fredag, För då kommer världens bästa Malin hem till mig för en riktig tjejhelg! och på lördag blir det lite försenat fördelsedagskalas med mina Borås vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0