2a bilden: En bild på dig själv


Jag just nu, dagen efter sådär lite halvt seg.
Tänker ge mig ut på en prommenad snart och få lite frisk luft, men väntar på att Erika sa höra av sig om hon vill  hänga på eller inte. Vi bestämde igår under alkoholens påverkan att vi skulle ta en promenad idag....

Gårdagen har var hur som hällst riktigt trevlig, var på en förfest med massa nya människor-alltid lika trevligt!
Sen gick vi till Harrys och dansade loss i 2,5 timmar, tiden gick sjukt fort och kvällen på dansgolvet avslutades med Eric Amarillos "Om sanningen ska fram"....inga kommentarer på den!

Efter krogen blev det kebabpizza, sjukt gott! Sen blev det sista nattbussen hem.

Fick svar av Erika precis nu och hon bangar promenaden, gissade nästan det! Men det ska inte jag :) Tänkte iallafall gå ner mot stan och ta en sväng på ica. Kanske man ska unna sig lite Ben & jerry? eller ska jag försöka vara lite nyttig? kommer nog bli en inre fajt mellan mina två viljor inne på ica :)

Ha en bra Söndag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0