Tenta plugg!

Har min första tenta i Makroekonomi den 1 november! så nu ligger jag i hårdplugg. Eller jag har inte så bra disiplin, måste skärpa mig lite och bli mer effektiv samt ta vara på tiden. Har iallafall unnat mig lite sovmorgon de två senaste dagarna, har gått up kl 9!

Min cykel har varit på lagning sen den 7 september och i onsdags fick jag tillbaka den! Så igår betsämde jag mig för att cykla till gymmet, och vad möts jag av på vägen hem om inte världens snöstorm! och idag ligger till och med snön kvar! vilken chock!


Nej det är inte regn!

Det är snööö!

Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu!

och här sitter jag! Har träning kl 18.00 så det blir hårdplugg fram tills det är
dags att åka iväg mot den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0