Livet i Borås

Sova, äta, plugga, träna!
jag är tillbaka i mina gamla rutin, känns så skönt! Jag gillar verkligen att resa men är ändå en person som vill ha en rutin i mitt liv vilket jag har nu samt att jag är på ett annat slags äventyr. Behöver jag säga att jag stormtrivs i min nyagamla tillvaro? Det enda tråkiga är att jag önskar jag hade mer tid för vänner, har tackat ej till ett otaligt antal fester. Men jag vet att det är för det bästa och att jag innerst inne mår bäst av att göra det men känner mig ganska tråkig från.

Ikäll ska jag iallafall inte tacka nej till fest! För det är nämligen lagferre :) ska bli hur kul som hällst!

Här kommer lite bilder från...jag typ allt!

På gymmet, fick en glad överaskning när jag fick reda på att vi får gratis gymkort med laget! Eller gartis och gratis måste ändå betala en medlmsavgift på 1700kr! men det är iallafall inte lika mycket som ett årskort!

Jag och Jessica gick på bio, såg Hämden! väligt bra om ni inte sett den så gör de!
Annars har jag gått från frida med sidbenan till Frida med mittbenan, och jag gillart'

Helglyx, nybakta scones på morgonen.

Nu hänger även mitt första borså linne i graderoben, jag springer annars runt i massa tröjor med Luleå tryck på. Tur är iallafall att jag har 4 st vändbara röd/svarta linnen från stars utan tyrck!

Annars så har jag haft en supermysig höst med tanke på vädret, alla säger ju att Borås är sveriges regnigaste stad (ta i trä) men jag har inte märkt av det. Så här det det ofta ut, bilden är tagen igår när jag gick till stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0