Kraftig Pojke

Kom hit Rude Boy, pojke, kan du få det?
Kom hit Rude Boy, pojke, är du stor nog?
Ta det, ta det, baby, baby
Ta det, ta den, älska mig, älska mig

Ikväll I'mma kan du vara kapten
Ikväll I'mma låter dig göra din grej, ja
Ikväll I'mma låta dig vara en ryttare
Yr upp, yra upp, yra upp babe

Ikväll I'mma låt det vara eld
Ikväll I'mma låta dig ta mig högre
Ikväll baby, kan vi få det på
Ja, vi kan få det på, yeah

Gillar du den pojken?
Jag wa-wa-ha vad du wa-wa-vill
Ge den till mig, baby som boom boom boom
Vad jag wa-wa-vill är vad du wa-wa-vill
Na, na

Kom hit Rude Boy, pojke, kan du få det?
Kom hit Rude Boy, pojke, är du stor nog?
Ta det, ta det, baby, baby
Ta det, ta den, älska mig, älska mig

Kom hit Rude Boy, pojke, kan du få det?
Kom hit Rude Boy, pojke, är du stor nog?
Ta det, ta det, baby, baby
Ta det, ta den, älska mig, älska mig

Ikväll I'mma ge dig det svårare
Ikväll I'mma vrid kroppen ut
Slappna av, låt mig göra det hur jag vill
Om du fick det, jag behöver det och I'mma lägga ner den

Buckle up, I'mma ge det till dig starkare
Händerna upp, vi kan gå lite längre
Ikväll I'mma blir lite galen
Blir lite galen, baby

Gillar du den pojken?
Jag wa-wa-ha vad du wa-wa-vill
Ge den till mig, baby som boom boom boom
Vad jag wa-wa-vill är vad du wa-wa-vill
[Rihanna Lyrics finns på www.songlyrics.com]
Na, na

Kom hit Rude Boy, pojke, kan du få det?
Kom hit Rude Boy, pojke, är du stor nog?
Ta det, ta det, baby, baby
Ta det, ta den, älska mig, älska mig

Kom hit Rude Boy, pojke, kan du få det?
Kom hit Rude Boy, pojke, är du stor nog?
Ta det, ta det, baby, baby
Ta det, ta den, älska mig, älska mig

Jag gillar sättet du rör mig där
Jag gillar hur du drar mitt hår
Baby, om jag känner mig inte det
Jag är inte fejkade, nej, nej

Jag gillar när du berätta för mig kyssa den här
Jag gillar när du berätta för mig att flytta den där
Så yr upp, dags att få upp den
Du säger att du en rude boy, visa mig vad du har nu


Enligt tyda.se så översätts
Rude= Kraftig, grov, våldsam, rå, häftig, obildad, ohyfsad mm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0