En månad i Borås

Nu är det bra precis en månad sedan jag flyttade hit till Borås och jag måste säga att jag trivs jätte bra!
Tjejerna i mitt nya basketlag är helt underbara :) jag har träffat tusen nya människor vilket alltid är så roligt.
Sen har jag fått en jättefin lägenhet, som dessutom ät jättebillig! Att jag dessutom äntligen har en egen lägenhet, jag bor själv, jag tar hand om mig själv, jag får vara självständigt är helt underbart och något som jag velat göra i flera år. Självklart så stämmer ju allt in på min tid i Australien också men det kändes lite som en lång semester, det var inte riktigt verkligt.

Tänkte visa lite bilder från minn tid här, har inte använt kameran så flitigt men några bilder har det blivit!

Allt började med att jag träffade Malin i Trollhättan och hon bjöd mig på middag!

Sen Bodde jag på en luftmadrass i en vecka innan min kära mor och far kom med alla mina möbler och hjälpte mig flytta in och komma iordning, vi han också med en heldag på IKEA!

Sen fortsatte introdukttionen och avslutades med en finsittning!

Jag och jessica på finsittningen, de två mest Norrlänska tjejerna i vår klass.
Jag är då självklart "mest" norrlänslk, sen kommer Jessica och hon är från
Söderhamn! Resen av människorna i vår klass kommer ursprungligen från söder om
Uppsala!

Sen var det tjejkväll hemma hos mig förra helegn. Denna helg blir nog mycket lugn, jag skulle
behöva plugga 24/7!
Appropå förra helgen så träffade jag massor med Lulebor!
Jag står i utanför stans typ end riktiga klubb och hör någon skrika FRIDA! då ser jag två killar från Luleå som
står i kön, det var här för att hälsa på en kompis, sjukt!
Sen träffade jag en tjej som gick BG året under mig i Boråshallen när herrarna spelade en träningsmatch.

Jag och Alex på torget, Jessica skulle få med våra "snygga" drinkar å bilden, därav min konstiga min!

Jessica och Andres på Torget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0