Dagen efter


Före....

Efter...03.30

Dagen efter....ser det föresten inte ut som jag har världens ank-läpp?

God Morgon, Eller god eftermiddag!
har pecis tagit mig upp från sängen!
Igårkvällen var asroligt! Vi förfestade hos en av brudarna i laget, sen gick vi till Grand och dansade hela kvällen! Det var längesen jag var ut och dansade och jag hade verkligen längtat. Idag är dock mina ben galet möra och jag är öm i axeln efter lite för mycket vevande :) Men annars mår jag bra, inga bakistendenser, eller hade lite tidigare men inte nu! Det blir perfekt, då orkar jag ta mig gymmet och köra lite biceps och rygg!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, schteeekarmen!

2010-10-17 @ 22:12:11
URL: http://drate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0