Borås Hälsostudio

Igår var jag och gymmade på Borås hälsotudio, det gym som vi fått gartis tillgång till med basketen. Jag har varit där en gång innan men då var jag nästan själv, då det var tidig lördagmorgon.
Iallafall det kändes som om jag var i en källarlokal med massa killar som springeromkring i bombarjackor och piplar proteindrinkar och lever för sitt gymmande. Jag brukar inte tycka att det är jobbigt att vara enda tjejen i "hante rummet" men kan ju säga att det inte var helt bekvämt igår, kändes som jag hade tusen blickar på min när jag klev in som tänkte "vad fan gör hon här?".

Annars var gymmet helt ok, nackdelarna är att de ligger lite avsides till. Jag vill helst ha gymmet nära hemmet eller nära skolan/jobbet och detta ligger åt helt fel håll, det tar i och för sig bara 15 min att gå dit från skolan/bussen men det kan känns jobbigt vissa dagar om man bär på en 10kg väska!

På dagens agenda står
-Gymma, rehaba knät och sen blir det nog axlar, bröst, rygg. Körde mage/ländrygg igår
-Plugga Makroekonomi
-Köpa nätverkskabel

Vad som händer ikväll vet jag ej men det blir lungt då jag ska upp tidigt imorgon för att sitta i sek när mitt lag spelar mot Kvarnby.


Sitter och redigerar lite bilder, kan inte säga att jag är bra, jag testar mig fram. Men blev rätt nöjd med denna fick bakgrunden väldigt mörk och mitt hår ser väldigt rött ut vilket jag gillar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0