Träningen då?

Skulle ju skriva om hur det gick på löppasset igår, var ute och sprang i 40 min. Hade ingen aning om vart jag skulle springa så virrade runt lite, när jag kom hem försökte jag komma ihåg vart jag sprang för att mäta sträckan på Eniro. Det visade 5,6km, seriöst? det är ju typ promenad takt! Tror inte att jag mätte sträckan helt rätt. Om jag skulle gissa så sprang jag ca 6-7 km iallafall. Tyckte ändå att det gick bra och att jag höll ett bra tempo.

Det var igår nu ska jag iväg till gymmet och köra ett hårt benpass. Hade gärna sprungit idag också, det är så himla fint vänder idag men jag måste vila min fot.

Igår kväll så mötte jag upp, Jessica, Karl och Fitim för te/kaffe/vin/öl häng på ett av Borås mysigaste fik, Viskan, som dessutom har öppet till 24 på helgen och är nån blandning av fik och bar. Väldigt trevligt iallafall. Innan jag gick så tog jag en outfit bild :P  vet inte vad jag tycker om att lägga upp det på bloggen när jag inte har så roliga kläder. Men jag har installerat ett nytt bildregigeringsprogram och fick till en ganska snygg bild måste jag säga, enda nackdelen där att upplösningen suger!

Här är den iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0