Söndags shopping

Nyss hemkommen från en sväng på stan och ett intensivt 30 minuter pass på gymmet, körde bröst och axlar.

Åkte ut till knalleland för att fönstershoppa käder som jag kan önska mig i julklapp. Fastnade inne på Change, en underklädesbutik som jag aldrig varit in på förut. Det fanns otroligt mycket fina underkläder och jag hittade en BH som jag bara var tvungen att köpa. Måste ju faktiskt erkänna att jag inte kommer igåg senast jag köpte en ny BH, eller jo det gör jag men jag kommer inte ihåg senast jag la lite mer pengar på en riktigt bra BH. 

Inne på Change fick man fick bra och proffsig hjälpd och jag fick reda på att jag har en helt annan storlek än vad jag trodde, har 70 istället för 75 i "omkrets" och hela två kupstorlekar större än vad jag todde! Började tänka på att det måste finnas hur många kvinnor som hällst där ute som har fel BH storlek så jag rekomenderar verkligen alla att gå och få sin BH storlek uppmätt. På den här sidan kan man räkna ut sin BH storlek.

Nu får man även alla clubmedlämmar 30% på hela sortimenten, och det kostar ingenting!-haha låter som jag marknadsför butiken, men det gör jag verkligen inte blev bara så possitivt överraskad.

Här är den, ordinarie pris var 600kr men eftersom man fick 30% rabbat så blev det 420kr vilket kändes som ett helt ok pris. Jag betalat gärna inte över 500 kr för en BH. Det fanns även matchande trosor att köpa till men jag blev snål, kanske köper när jag fått pengar den 25de. Dock tyckte jag att de var rätt dyra, 350kr för ett par! men som sagt får man ju 30% rabbat och då blir priset lite mer acceptebelt.


Här är även en modellbild från deras hemsida, tycker dock att setet är mycket snyggare i verkligheten.


Något annat bra som det gjorde när man blev medlem var att föra in min BH storlek i en databas så om någon vill köpa mig en BH är det bara att gå in så kan man se vilka modeller jag har köpt och i vilken storlek. Detta fungerar också på deras hemsida, vilket är perfekt för mig då det inte finns någon Change butik hemma i Luleå och jag har önskat mig en riktigt bra sport BH av mamma i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0