Senaste tiden i bilder


Som sagt, Oktober månade slutade med plugg, plugg och åter plugg.

Måste bara visa ett galet fint träd som jag hittade på Åhlens. Det står högt på önskelistan.

Fortsätter med lite inredning, måste bara visa min säng! Den är så underbar jag längtar tills jag får gå och lägga mig. Egentligen är der samma säng som jag haft sen jag var 10 år men köpte nytt täcke och en ny kudde när jag flyttade så nu är den som ny. Måste bara köpa en ny bäddmadrass. Världens tråkigaste utgift!

Min favorti styling just nu...Vit skjorta, målade läppar, fejkad undercut och tofs örhänge!

Mitt fina sminkbord, har köpt ett väldigt fint smyckeskrin från village.
Däremot måste jag köpa nya lampor som ni ser!

I torsdags var det tenta fest, började med förest hos en i klassen sen gick alla vidare till Borås enda nattklubb (eller det finns typ 3 andra men de passar verkligen inte mig av olika anledingar). Hur som hällst hade var det GALET vi dansade ca 3 timmar i sträck :) Tog endas pauser för att dricka vatten och torka svetten från pannan!


I dimman, Ale är söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0