Or Blond? or maybe red?


Så har ser jag ut just nu och jag behöver verkligen gör något åt mitt hår har sååå mycket utväxt, som tur var är det inte så stor skillnad men nu börjar det bli så pass mycket att jag borde göra något. Det lättaste är att bli rödbrun som i förra inlägget, det är också bara en toning så det kommer inte vara så mörkt hela tiden. Men jag är ganska sugen på att bli blond ett tag för att sen kunna bli kopparblond som den översta bilden. För att kunna bli så röd måste jag först bleka och då är det lika att jag först är blond en månad eller två.

Måste ju ändå erkänna att utväxten inte syns så mycket på denna bild, men håret är nytvättat och plattat! OCH kameran ljuger alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0