Klapp på axeln

Till mig själv! Har precis klarat av min första tenta p! Hade min första tenta i måndags, Makroekonomi, där blir det nog tyvärr omtenta. Gick inte så bra trots att jag pluggat som en galning men dock bara två veckor innan, så jag har iallafall lärt mig mer om hur jag bör plugga till liknanade tentor i framtiden. Den andra tentan gick betydligt bättre och jag hoppas och tror på ett VG, kändes verkligen som jag satte allt! Härlig känsla :)

En helt underbar känsla infann sig i min kropp i Torsdags när jag kom hem och insåg att jag inte kommer behöva plugga på hela helgen, kändes näst intill overkligt. Däremot så måste jag ta tag i massa andra saker som jag skjutit upp, så som att storstäda lägenheten.

Jag har iallafall gett mig själv en efter tenta present. Nämnligen denna bok!

Jag älskar verkligen denna typ av chick-lit! Fick en rabbat check på CDON skickad till min mail så jag passade på att utnyttja den när jag köpte boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0