Först gymmet sen Boråshallen

Glad första advent!

Idag blir det inte så mycket advetsmys för mig, hade det igår stället. Jag och Jessica dukade upp pepparkakor, mandariner, lussebullar, kanel äpplen med valinjkeslella, äpple och kanel glögg. Sen satt vi framför Tv:n hela kvällen och surrade, riktigt trevligt. Det är ungefär 1000 saker jag behöver göra idag, får se om jag hinner 3 eller kanske 4. Det jag skulle behöva/vill göra är:

  • Se på LF Basket mot Borås basket
  • Gymma
  • Städa mitt badrum, hade en hantverkare där och borrade fast mitt handfat som höll på att lossna och nu är det massa sågspån lite överallt.
  • Plugga Makroekonomi
  • Förbereda mig inför morgondagens föreläsing, måste läsa ca 60 sidor
  • TVÄTTA
  • Laga matlådor för veckan som kommer

Det var allt. Nu ska jag iallafall till gymmet sen blir det som sagt basket. Sen får vi se vad jag hinner mer!

Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0