.

Jag vet ej vad jag ska skriva för rubrik, ingen rubrik passar. Jag har precis läst min tremännings blogg, hon miste sin bästa vän den 22 september. Annika har en gåva hon kan uttrycka sig i text och hennes texter lockar fram så många känslor. För 9 år sen, jag kan inte ens fatta att det faktiskt är 9 år sen, så hade jag en sten i hjärtat under ett års tid, som tur var så lättade stenen och allt blev bra igen men sten kunde lika gärna ha spruckit och orsakat ett hål i mitt hjärta och en av de människor som jag håller kär skulle inte varit med mig idag. Jag är evigt tacksam över att stenen lättade och att mina vänner och familj fortfarande är hos mig. Jag tänker alldeles för sällan på hur lyckligt lottad jag är på hur glad jag är att jag har sån fin familj och så fina vänner. Idag gör jag det.
Jag tänker på er:)

om ni vill plåga ert hjärta ett tag läs Annikas texter http://blogg.aftonbladet.se/beautifulones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0