Dålig dag, mycket dålig dag...

Som sagt det har varit en dålig dag, först så fick jag veta att jag måste söka upp en ortoped igen för mitt knä då jag reagerar på minisktesterna som sjukgymnasten gör. Så nu väntar troligtvis magnetröntgen och kanske artoskopi, jag är så jävla less på att vara skada jag vill ju bara spela basket och ha kul men icke. Tränade ändå ikväll, det gick väll sådär känner mig kanska hemmad i vissa rörelser men det gör iallafall inte ont när jag väl blivit varm. Så nu hoppas jag på att få spela på onsdag när vi har match mot serieledarna, förutsatt att knät håller.

Sen känns det som jag håller på att få halsfluss, har jätteont i ena halsmandeln och det gör ont bara att sova på den sidan. Borde kanske inte ha varit med på träningen men jag känner mig frisk i kroppen och jag vill verkligen spela på onsdag och då kunde jag inte skippa dagens träning.

Dagens andra var ett G i marknadsföring, jag är sååå jävla besviken. Det kändes verkligen som jag satte allt när jag skrev tentan, jag fattar verkligen inte vad jag har haft fel på! Jag vet att man ska glädjas åt andra och det gör jag men jag blir så avundsjuk när folk skriver på facebook att det fått VG! ska bli spännande att hämta ut tenta imorgon och se vad jag gjorde fel på.

Nej nu ska jag sova, ska upp och gymma imorgon innan föreläsningen och sen blir det Harry Potter på kvällen. Förhoppningsvis blir morgondagen bätter än idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0