2 koppar kaffe senare...

och jag kan snart börja promenera till gymmet. Jag skulle egentligen ha gått på spinning kl 10.15, elr passet var fullt men jag stod som reserv så jag tänkte gå dit till 10 och om det inte fanns någon plats så tänkte jag ställa mig på crosstrainen.

Varför missade jag spinningen då? jo för att jag hade förjäkla trevligt igår! vi var 6st från klassen som träffades vid kl 17 för ett glas vin och lite oliver hemma hos Andres, där stannade vi ganska mycket längre än planerat. Hade tänkt hinna äta after work buffén på Franks (ett hett tips, gå dit mellan 17-19 fredagskvällar). Det kostar ynka 45kr för buffé och en öl, väldigt studentvänligt!

Iallafall så satt vi lite för länge hemma hos Anders så efter kl 20 nån gång gick vi till Jensens Bofhouse (tror att det heter så..) och beställde in lite stekar och rose! Där blev vi kvar fram till 23, hade så trevligt! Nu var planen att jag skulle dra hem, så jag skulle orka upp till spinningen imorgon. Men jag blev övertalad att stanna så närmare kl 2 så ramlade jag in genom min dörr. Egentligen så ramlade jag inte, då låter det som att jag var askalas och det var jag verkligen inte. Lite salongs kanske men inte mer än så.

Något som jag iallafall stör mig som tusan på är när vissa personer ska försöka hetsa en att dricka, eller tycker att man är tråkig om jag vill gå hem kl 23. Jag hade verkligen kunna skriva en hel uppsats om detta men det ska jag inte göra. Ibland blir det bara så tydligt att man är 2-3 år äldre än många i klassen, trodde inte att det var så stor skillnad men det är det verkligen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0