Packat och Klart

Nu ligger jag äntligen i sängen efter en dag fylld av aktiviteter! Höll på att somna under mitt födelsedagsfika eftersom jag jag var så trött. Jag är dessutom sjukt förkyld och har absolut inga krafter i kroppen på varje rörelse är en stor ansträning.
Nu måste jag ju berätta om mina presenter jag fick av släkten, det var inte så jätteroliga men otrolig användbara. Elvisp, strykjärn, kastrull, lakan, Talrikar från höganäs, skål från höganäs, en bok av Mari Jungstet, en reperation av min bil betald, känns som att jag glömt något men kan inte komma på det just nu!

Kl 08.10 lyfter planet imorgon och kl 16.00 är jag framme i Trollhättan, det är sjukt att det kan ta så lång tid att resa inom sverige när jag dessutom flyger större delen av sträckan!

Nu ska jag bara betala några räkningar och sen så kan jag äntligen somna.


Mina väskor äe packade och imorgon lämnar jag mitt rum, för att åka mot min första egna lägenhet! Känns sjukt bra :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0