Fy fan!

Nu är jag rikrigt arg!!!!
Innan jag lämnade australien så tog jag ut alla pengar jag hade på mitt kort för att tömma det kontot.
Lämande dock 13 dollar då jag hade sagt upp mitt gymkort lite för sent och skulle behöva betala det några dagar senare. Något som jag borde ha gjort var att stänga ner hela kontot på banken och slänga kortet, men jag kunde inte göra detta pga att jag har ett sparkonto öppet med pengar som jag ska överföra till mitt svenska konto så fort jag får tillbaka min aussi skatt.

Hur som hällst loggade jag in på min internetbank idag och såg till min förfäran att gymmet fortsatt dra pengar från mitt konto varje vecka, alltså pengar som inte finns....Dessutom så fanns det en gammal transaktion som inte hade bokförts på 75 dollar. (nu förstår jag varför mamma tycker man ska ha kassabok)  Så nu ligger jag ca 90 dollar back på mitt konto och jag måste överföra pengar från mitt svenska konto nu med detsamma för att skulden inte ska stiga! Alltså över 600kr, jag som behöver alla pengar jag kan få till min flytt!

Fy fan vad pengar kan få en att må dåligt! ush!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0