2 Augusti 2010

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt förutom att ta en löptur på 35 min, och göra lite mage, rygg och bröst på hallgolvet. Tanken var att jag skulle in till stan men jag vakande på tok för sent ( kl 13) för att upptäcka att de dragit in bussarna under sommaren och numera går det hela 3st! per dag, kl 07.15, 13.55 och 16.55!!!

Min syster tog studenten i våras och eftersom hon gick ut mediaprogrammet med inriktning mot foto så fick hon väldigt passande en systemkamera i student present...som jag älskar att leka med! Här kommer lite bilder från min lek, får se till att ha en ordentlig fotosession med syrran nån dag!




...vad fan jag kan inte få bilderna rätt väg, få bli så har tills vidare! nu sa jag hoppan in i duschen och sen bädda ner mig med Denise Rudbegs bok "storlek 37", har läst den förut men det var ca 4 år och när jag kände för att läsa lättsam chick lit så stod den rak framför mig bland min gamla pocket böcker!

Tror däremot att jag måste köpa Denise Rudbergs först bok "Vänninan" sen! har som sagt redan läst den också men jag älskar hennes böcker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0