Tant helg

Denna helg har gått i allt annat än i festlighetens tecken, jag har alltså totalt gått mot strömmen! Har jobbat fre, lör, sön och nu när våren börjat komma till landets norra delar också så har jag börja ta cyklen till och från jobbet blir ca 3mil tur och retur. Detta har lett till att jag varit totalt slut på kvällen så jag har somnat varje kväll vid 21 och utgång eller fest har ju inte direkt varit aktuellt...riktig tant varning.

 På Valborg blev jag och Amanda inbjuda på en fest isället för att vara hemma hos mig och ta det lungt men vi båda kände att vi inte var på topp så vi hoppade festen.  Nu är det så att när jag var på på systemt efter jobbet på valborg så såg jag en riktigt heting och i min stilla tanke funderade jag vad han skulle göra ikväll, men sen försvann tanken ur mitt huvud. Idag fick jag reda på att denna snygging varit på samma fest som jag nobbade! snacka om att mina tant fasoner kommer tillbaka och biter mig i arslet! man ska helt enkelt inte ängna sig åt sånt om inte är tant, då går det så här!

Annars har jag suttit ute i solen idag i shorts och linne! nu känner man att sommaren är på väg, gud vad jag har längtat :) Nu kan jag äntligen börja anväda min nya Lady GaGa solglasögon!

Nu är det bara 6 arbetsdagar kvar sen är jag ledig! Brak fest någon?

Kommentarer
Postat av: Sofi

yees! då ska ja komma in nån dag... kanske idag? jobbars du idag eller?

2009-05-05 @ 11:52:19
URL: http://ssofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0