Nya tag

Nu ska jag vara lite galdare än i förra depp inlägget, kände dock att det behövdes. Det gäller att försöka se på saken från en possitiv synvinkel, jag ska ju faktiskt åka på en helt underbar och galen resa till hösten och det hade ju varit totalt omöjligt om jag fortsatt med basketen på samma nivå! Men min dröm är att kunna börja spela seriöst igen när jag börjar plugga, knaske inte div 1 direkt men efter ett tag :)

 Nu till nu got annat skojjigt.
IDAG ÄR JAG LEDIG!
känns galet skönt att bara ligga kvar i sängen och lata sig, jag ställde dock klockan på 0730 i morse. Har den del att göra idag och dessutom så visste jag att det skulle bli en solig dag så snart ska jag upp och äta frukost, blir gröt med rivet äpple och kanel...mumsigt :) min mage kurrar.
Tyvärr är jag inte ledig imorgon med på söndag och då då blir det färjan permiär, funderar på att ha en nyckter permiär eller iallafall en väldigt lite onycker kväll. Ska ju bli galet fint väder på söndag och det vill man ju inte missa min vinterbeka hy skriker efter sol och fuskbännan som jag köpte på tub som skulle vara så bra enligt alla tidningar blev en riktigt besvikelse! Så nu får jag försöka fixa brännan på ett naturligt sätt eftersom jag känner att jag inte riktigt vill ta mig råd att köpa en dyr och bra produkt.

Tänkte avsluta med lite bilder som jag tog från mitt fönster tidigare i veckan. Heavens on fire :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0