Ny vecka

Nu tar jag vara på allt solljus som finns! Man mår så mycket bättre :)
Idag tog jag med mig sallad till jobbet och satte mig i södra hamn och åt lunch otroligt härligt! Tyvärr har jag galet mycket att göra på jobbet just nu och jag har bara kvar 6 dagar på Företagshälsan, hon som jag har vickat för har kommit tillbala från sin sjukskirvning och nu ska jag bara lämna över det jag jobbat med de senaste 5 veckorna. Det känns tråkigt att inte ha en fast rutin och veta hur jag kommer jobba men också så skönt att få vara lite mer ledig. Är riktigt sugen på att åka söder ut över någon helg och ta lite semester men jag måste komprimissa lite med sparandet...spendera pengar nu eller i Australien? egentligen är det en enkel ekvation men man måste ju kunna leva även fast man sparar!

Här kommer två bilder från min lunch rast.


Kommentarer
Postat av: Malin

du är alltid välkommen hitåt, du är saknad;)

2009-05-18 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0