Bakis dag

just nu ligger jag i sänge och njuter av att inte göra något! Igår var jag ut med Sofi och Ylva på Allstar, det var en riktigt rolig kväll och tiden gick för fort! Träffade dessutom Biffen i kön så vi slapp halva kö tiden :P det är alltid lika kul att träffa den bruden, härligare kvinna få man leta efter! Igår invigde jag dessutom mina galet snygga klackar från vagabon som jag köpte i vintras och mina nya tisha från Gina. När jag hittat min kabel till kameran ska jag lägga upp lite bilder.
Men har ju visat skorna tidigare...Jag har helt förälskad i dem!

Måste bara visa denna bild från H&M, det hugger i hjärtat av längtan till min resa när jag ser detta! I dag är det bara 110 dagar kvar till avresa :)

Jag tror jag måste köpa en långklänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0