88 Dagar kvar!

Nu har jag semester i tre veckor! jobbar endast 4 dagar innan jag börjar sommarjobba den 22 Juni. Då kommer jag jobba mellan 6-7 dagar i veckan fram till den 9/8. Sen ska jag försöka komma med i en läkmedelstudie innan jag åker iväg, detta skulle ge mig 12 tusen rakt ner i resekassan! härligt :)

Eller egentligen har jag inte semester, jag har bara inte fått några jobbpass i och med att mitt vick på FHV är klart. Men det känns ganska skönt med tanke på hur min vår ha varit så skadar det inte med lite ledighet! Dessutom så är jag ju med i jobbgaranti för ungdomar vilket betyder att jag får aktivitestöd alla vardagar som jag inte jobbar. Så det är ju lite som betald semester fast jag få inte så bra semesterlön men vad gör det ibland får man offra lite för sin ledighet.

Igår var jag på allstar och färjan med Amanda och Malin, underbra kväll och jag invigde min sommarklänning. Idag mådde jag mindre bra när jag vakande, jag som skulle ha en nykter kväll:P tyckte att jag tog det lungt men det är den veckan då allt blir mycket värre så jag skyller på det!

Annars idag har jag suttit hos Sofi i hennes nya lägenhet på deras balkong, galet varmt var det men också hur underbart som hällst! Vi passade även på att köpa jordgubbar så mer sommar än vad det var idag kan det fan inte bli :)

Imorgon hade jag tänkt åka till Onoff och köpa en ny kamerakabel till min dator, har varit utan nu i tre månader och få väll inse att jag inte kommer hitta den så det är lika att köpa en ny. Annars ha jag tänkt sola, storstäda mitt rum och måla uthuset i sommastugan under mina lediga dagar!

Ha det bra och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0