119 dagar kvar!

Nu är hela flygresan till Perth bokad, jag betalat 4900 kr enkel väg men två stopp. Ett i London det andra i Kuala Lumpur. Egentligen så har jag inte så mycket att skriva om men en vän tyckte att jag hade dålig uppdaterng på bloggen men just nu tänker jag bara på jobbet och resan och det känns som att jag skrivit nog om båda. Jag kan dock berätta att jag kommer att lämna Luleå den 28/8 på min 21 årsdag för att åka till Trollhättan och hälsa på Malin, dessutom kommer Linn att vara där! dessa två brudar lämnade ju stan i höstas och kommer ej att komma hem under sommaren så jag ska åka till dem och fira min födelsedag innan jag drar ut på äventyr.
Just nu vill jag bara bort från Luleå till värmen, idag blev det dock bätter det kändes riktigt skönt! jag behöver lite sol just nu, då blir dagarna så mycket härligare!

Igår var det valborg och jag var inte alls på fest humör, så Amanda kom hem till mig efter jobbet och vi bastade, åt sushi och drack Blue Nun. Sen somnade jag till Heartbreak hotell, det var en riktigt lyckad kväll och det var riktigt skönt att inte festa och vara pigg och fräch på jobbet idag. Men nästa helg blir det nog fest! då är jag ledig på söndag, första lediga dagen på 26 dagar.

Den supergoda sushin som vi åt igår, jag har ju inte kunnat gapa och tugga ordentligt efter opertionen men nu är jag helt återställd och detta var första gången jag njöt ab sushi sen i Januari! gud vad jag längtat:)

Det blev ju ett inlägg trots att jag inte hade någor att skriva om! Hoppas alla har en bra första maj:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0