Vissa dagar är bättre än andra

Lördagen var jätte skoj, dansade som en tok hela kvällen. Det var nog bra med tankte på hur mycket alkohol som jag intog så jaf fick dansa bort lite. I söndags så var jag på intagninsprov och intervju för svenska frisörskolan i Trollhättan och jag kom in men jag tror att jag kommer att tacka nej. Att vara frisör och make-up artist har alltid varit en dröm för mig men jag tror inte att det är yrket för mig, tror det är bäst som hobby.
Annars så bestod söndagen av bakis häng hos Malin, det var  trevligt så skönt att bara så umgås och snacka skit :P
Igår så åkte jag hem, blev först buss till Skövde och därifrån x2000 till sthlm central och sen arlanda express till Arlanda(No skit?)  sen flög jag hem till Luleå. Kan säga att jag är galet pank efter denna helg men det var det värt har haft det så bra.

Lovade ju att skriva om någar butiker i trollis och det kommer att komma men just nu är jag lite distraherad av andra saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0