Mejeriet

Nu har vi suttit på ett av THNs mysigaste cafeer, Mejeriet, som jag kan rekomedera startkt alla gånger. Super mysigt och god chai latte, det såg även ut att ha massvis med goda bakverk och galet stora semlor! men vi var så mätta efter middagen så det blev inget dessutom så har jag ju sockerförbud veckan ut men jag kanske bryter det på lördag då vi ska fira Malin. Man kan ju inte tacka nej till tårta på ett kalas! men känner faktiskt att jag blivit av med mitt socker behov så det borde det ju vara fritt fram :P

Passade på att ta några bilder på mysiga mejeriet innan vi gick, kvaliten är dock inte den bästa. Stället måste upplevas IRL helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: sofie

ja på kalas kan man nog inte tacka nej till tårta! så på lördag blir det nog för mig också hos linda då.. och jag har också blivit av med mitt hysteriksa beroende så ja känner att ja ha kontroll över det. så då har man väl lyckats!:D bra vi har kämpat ! ha de fortsatt så bra där nere :)

2009-03-06 @ 12:29:33
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0