Jag har en egen älskling nu!




Nu sitter jag änligen framför den med en kopp kanel latte...min aldelen egna dator! känns så galet skönt och jag är riktigt nöjd med den. Ni kan nog räkna med lite bättre bloggande här framöver. De senaste dagrana har jag haft noll inpiration till inlägg, jag har mest kämpat med att ta mig igenom jobbdagarna och sen tvingat mig själv till gymmet. Det blir så när man har jobbat 16 dagar av den senaste 17. Men idag är jag ledig och tanken var att jag för första gången på länge skulle kunna sova hur länge jag ville men igår kväll vid 23 så kom jag på att jag hade ett inbokat möte hos sjukgymasten kl 0830 så det var bara att stiga upp när klockan ringde. Men dagen har varit bra ändå och jag passade på att träna lite när jag ändå var på gymmet, blev styrke 45 min och spinning 60 min. Spinningen var så jäkla rolig idag speciellt när jag fick vara själv och välja mina egna låtar så nu mår jag som en prinsessa och känner mig galet duktig!

jag och min älskade starbuckmugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0