Framme i THN

Nu är jag framme hos Malin i Trollhättan...igen. Varför jag inte sagt något är för att Malin läser min blogg  och hon ska fira hennes 21 årsdag på lördag och jag har länge sagt att jag gärna kommer men att jag inte kan pga jobb och pengar då jag varti sjukskriven men i förra veckan så hittade jag några någorlunda billiga biljetter och slog till men jag valde att inte berätta för Malin att jag skulle komma så när hon kom hem idag från praktiken så satt jag och väntade i hennes soffa. Ni skulle ha sett hennes ansikte, det lär jag inte glömma :) Nu har vi precis ätit ungbakad lax med madelpotatis och skaldjursröra med avokado, supergott var det. Så nu ska vi gå och sätta oss på något fik och skvallra, det är så kul att vara här hos min bästis igen :P

Kan ju berätta om min långa dag på resande fot.
06.45 Lyfte planet från Luleå till Stockholm
08.15 Landade vi på Arlanda
08.45 Tog jag Arlanda express till centralen. Där jag hade en kombinerad biljett som jag köpt från SJ där tåget från sthlm till Trollhättan och alanda express ingick. Men jag glömde helt bort att skriva ut biljetten från någon av SJs biljett atomater på perongen så jag fick lov att betala 120 kr för biljetten. Galet surt men vad skulle jag göra?
10.25 Direkt tåget Till THN avgår från centralen.
15.40 Framme i Trollis.
Nu ska vi ut!

Ha en bra kväll, det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0