Blodinbella

Min mormor tyckte att jag var lik Isabella Löwengrip till utseendet under tiden som hon var med i Let's dance (annars hade mormor inte haft en aning om vem denna blogg madamme var, som min mamma skulle ha sagt) Jag vet dock inte om jag är benägen att hålla med. Eller om det rent ut sagt ska tas som en förolämpning?
Hur som hälst så ska jah erkänna att jag läser hennes blogg dagligen, är ganska imponerad av vad hon var lyckats åtsakomma med bara genom bloggen. Hur som hälst så hittade jag två gamla bilder på henne och man kan ju säga att tjejen har blivit snyggare ju rikare hon har blivit så det kanske kan förklara varför alla kändisär är så snygga...Här är bilder på Isabella och hennes vän Maria och man kan ju säga att de ha förändrats ganska rejält sen de blev "kända".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0