159 days to go!

Idag och exakt 159 dagar så tar jag mitt pick och pack och lämnar sverige. Om allt går som planerat så kommer jag vara borta i ca 9 månader!
3.e eller 4.e September åker jag till London för en helg med vänner.
Måndag den 7 september flyger jag till Kuala Lumpur och ska tillbringa 3 veckor i solen på någon paradis ö:P
1 Oktober Flyger jag från KL till Perth i Australien, där jag har fixat ett work and holiday visa. Planen är att jobba 2-3 månader i Perth och sen resa på östkustren i 2-3 månader. Sen hade jag tänkt fixa ett jobb till och i Maj ska jag försöka få jobb på Bali via en svenska tjej som min chef känner. Bali är dock ganska osäkert ännu, jag vill jätte gärna dit men har inte kollat upp något ännu!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så härligt det låter!!

Hoppas du får en underbar resa!!!

2009-04-15 @ 07:54:38
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0