Nu är jag nog frisk...

Mina halsfluss symtomer började i måndagskväll då jag kände mig lite hängig och hade galet ont i halsen, vakade på tisdag morgon med feber och ont i halsen. Var tyvärr tvungen att gå till jobbet ändå men fick smita hem tidigare när jag lärt upp min ersättare. Sov hela tisdagen och hela natten fram till kl 11, var vaken fram till 16 sov sen till 21 idag då jag lätt hade kunnat sova mer men var tvungen att gå upp och äta samt ta mitt penecelin.
Efter det har jag inte kunnat sova! hade jag fortfarande varit sjuk så hade det inte varit något probelm men nu har jag ätit antibiotika i 2 dagar så det börjar släppa.

Så just nu ligger jag och läser en london guide och försöker klura på vad jag och syrran ska göra under våra dagar i staden, förutom att shoppa alltså. Just shoppingen lär det bli lita av för mig jag kommer ju tvingas bära runt på allt i flera månader så blir nog bara att handla det man sakande under packingen. Ska för övringt försöka att inte shoppa något mer innan resan, kanske något ill min födelsedag men annars ska jag försöka hålla fingrarna i styr. Just för att jag ska kunna shoppa i London, för min resekassa i övrigt har inte direkt utrymme för så mycket shopping med tanke på hur länge den ska räcka!

nu ska jag försöka sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0