Jag bröt mitt förbud!

Jag som inte skulle shoppa innan London, men för exakt en vecka sen så blev jag så galet irriterad och less att jag var tvungen att shoppa :P


Sen har jag handlar lite på Team Sportias rea, 15% på hela butiken kanske inte låter så mycket men när man ska handla backpacking ryggsäck och gore-tex vindställ så tjänar man några hudralappar. Detta är också saker som jag gått och tittat på väldigt länge men har inte kommit för mig att köpa och det var ju väldigt passande med tanke på rean!

60 liters ryggsäck, hur ska jag kunna klara mig ett år med bara denna?


Det är inte exakt denna jacka jag köpt men det är samma röd färg och likande modell!


Så där ja, nu har jag kommit tillbaka efter alla mina djupa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0