Helgens roligaste kommentarer!

Igår var jag hos Linn och tittade på medans tjejerna förfestade (jobbade idag).
Vi pratade om vad för slags killar vi skulle vara om man skulle ha föds som det andra könet.

Linn: Frida du skulle varit skolan syggaste Hockey Kille som låg med alla tjejer på skolan!
Okej, vad för bild har hon av mig om det är min manliga version?

Mamma och pappa var på färjan och jag var på Allstar igår, jag var nycker och skulle köra hem mina päron.
Inne på Allstar kommer Malin fram till mig.

Malin: Frida dina föräldrar är här!!!!! Dom står här utanför, tänkte att jag måste bara förvarna dig!
Jag: Jag vet jag ska skjutsa hem dem.

En minut efter det så möter jag Pappa inne på Allstar, han skulle meddela att de stod utanför och väntade på mig vilket jag redan visste (läs:mamma hade smsat, pappa var full). Jag möter Linn och Felicia.

Linn: Heeej Frida!  ÄR DU HÄR MED DIN PAPPA?
Felicia: Fridas pappa är ju en Heting!

Jag hade en roliga kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0