Borås nästa?

Idag gick jag in på Studera.nu och såg att mitt antagningsbesked för högskoleutblidning ht.09 hade kommit. Jag hade sökt Civilekonom på Stockholms universitet, där blev jag 183.e reserv. Poängen för att komma in måste ha höjts galet mycket från förra året, då låg det på 18.27 och jag har 18.5. Däremot så hade jag kommit in på Civilekonom i Borås och det känns bra eftersom jag vill läsa kurser i mode och då är ju Borås bästa staden för det! Men jag kommer ju självklart tacka nej till plugg denna höst har ju bokat resan. Men när jag sökte  den 16 Mars så hade jag inte gjort några planer för hösten, men 10 dagar senare hittade en superbillig biljett till Austalien och insåg att jag måste resa lite mer innan jag kan bli seriös och börja plugga! Däremot så ligger plugg i Borås högt upp på listan inför nästa höst, men jag har ju ingen tidsram på resan till AUS så det kan ju hända att jag stannat 2 år, man vet aldrig!

Nu ska jag sova! ska cykla till jobbet imorgon så klockan ringer 05.30 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0