53 dagar kvar.

Jag är dålig på rubriker så tänkte att jag kunde ju räkna ner till resan, kändes roliga än hej har ju dessutom börjat så kan ju lika gärna fortsätta!
Nu till det jag tänkte skriva om, har varit utan internet i ca 1 veckan detta har lett till min dåliga uppdatering. Inte för att jag annars är särskilt bra på att uppdatera men nu när jag har min nya kamera att fota med blir det ju väldigt mycket roligare.

Förra veckan var härlig!
I måndags var det grillning i Bälinge, dock inte hos mig.

Bara för att det är så galet kolt att röka.


I Fredags var det grill igen i Bälinge, inte hos mig denna gång häller.
Soffans snygga öga!

Enda bliden jag lyckades ta från middagen.

Första gången ever jag ler ordentlig på en Fridasofi bild.

I Lördags blev det också utgång, så jag har varit död på jobbet idag har blivit för gammal för två dagars! Nu ska jag snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0