46 dagar kvar.

Kom inte på någon bra rubrik idag häller.

Helgen fick för fort som vanligt, i fredags hämtade jag mina föräldrar på flygplatsen eftersom det tillbringat en veckan i kroatien och firat deras 20 åriga bröllopsdag. När de kom hem så bjöds det på lite presenter...

Fina armband.

mitt favorit läppglas allatider! galet fint och håller hela kvällen däremot är inte mindre kyssväligt eftersom det kladdar en del men det smakar gott!


Resten av fredagskvällen spenderades framför tv.n med ma och pa ätandes på jordgubbar kesells med fun light och chokladmuffins! väldigt skönt med tanke på att jag skulle jobba på lördag.

I Lördags var det alltså jobb på jula till 17 sen blev det snabb fixning på toan för att dra till Hannas möhippa på Bowlingkompaniet. Efter bowling bastu (dock inte för mig) och pizza åkte vi in till stan och drack lite skumpa innan det bar iväg till färjan! Fan vad tur att man var på möhippa så man fick smita förbi den galet långa kön trots att klockan bara var 23.
Inne på färjan var det galet kul men vars fan tog kvällen vägen? helt plötsligt var den slut, har lite dåligt samvete eftersom jag nådde den berusingsgraden när ingen kan kontrolera en man bara springer runt för man ser folk man känner hela tiden och glömer bort att det kanske är någon vän som letar en :P Något som jag fått erfara ett ex antal gånger då mina två bästa vänner har en tendens att alltid bli oavsett mängd alkohol! -Ni vet vilka ni är!




I söndags så låg jag i sänge till strax efter klockan 2, skönt att få sova ut sen blev dagen inte roligare än så!

ikväll/natt kommer min Faster och hennes Familj med bilen från Karlstad! har inte sett dem på ett år!

Har inget mer att säga!

God natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0