32 dagar kvar!

Seriöst! jag kan fan inte fatta att imorgon är det bara en månad kvar tills jag lämnar Luleå!

Nu till något annat. Laddade hem ljudboken New Moon, uppföljaren till Twilight och man kanske bara dör en aning när man är i kontakt med sen där serien. Orsaken till att alla tjejer blir helt galen i filmen och böckerna måste vara pga Edward (Robert Pattinson) framställs han är så galet självsäker och sexig men samtidigt väldigt beskyddande och inte rädd för att förklara in kärlek till Bella. Den kärleken som beskriv mellan dem och hålen i deras hjärtan  när de tvingas isär får en att rysa både av välbehag och av smärta.
Jag kan inte göra mer än att bara hoppas att jag en dag kommer att älska någon annan så mycket så att det gör ont och hoppas att vi kan vara tillsammas (ps. hitta mig hälst först om minst ett år.ds)


 
Idag när jag lyssat klart på ljudboken så klickade jag hem del 3 och 4 i serien från Cdon, dock böcker denna gång eftersom det inte fanns ljudböcker. Jag föredrar hälst att läsa men det är riktigt skönt att lyssna när man är ute och går/springer/cycklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0