Up n' running

Idag var min första dag ute i verkligheten, jag trodde att det skulle vara mycket jobbigare än det var! Var på ett möte på af på morgonen, sen gick jag en sväng på stan och efter det orkade jag till och med gymma lite, sen åkte jag och hämtade bilen som varit på lagning och efter det fikade jag med en förhppningvis framtida chef/medarbetare. Alltså en kul och häldeserik dag för en gångs skull, jag har ju legat hemma varje dag sen operationen förra veckan men du har jag fått mina krafter tillbaka!
Som vanligt ska jag också blogga om skor! var in på nilson idag och beställde ett par från umeå butiken som inte vi kommer att få in. Skorna kommer från Vagabon och kostar 899kr.

Sen är jag även galet sugen på ett par red label Converse, med "red Label" menas att det bara görs ett lager och sen kommer det inga fler så jag borde bestämma mig snart, ska ta och testa ett par imorgon när jag ska in på personalmöte. Tror inte att jag kommer att kunna hålla mig, men vi får se om de passar!
Och här hade jag tänkt lägga upp en bild på conversen men bloggen krånglar och vill inte visa bilden så från lägga upp den någon annan dag!
Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0