Underbara Under

När jag var i Oslo så besökte jag en av mina favoritbutiker La Senza, för de som inte vet är det en underklädes butik i stil med Victorias Secret fast det är Kanadensikst. Hur som hälst så samlade jag på mig en hel hög med BHar och begav mig ni i det superfina provrummen där det tex hänger en fin siden kimono och efter ca 30 minuters provande bestämde jag mig för ett set i krämvitt med svarta detaljer. Det jobbigaste var att välja, det har så otroligt mycket fint men det är inte speciellt billigt kanske inte så överdrivet dyrt för den delen heller men när ett set kostar ca 700kr så köper man inte gärna flera åt gången. Här kommer lite bilder på setet som jag köpte och bild från provrummet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

tjusiga!

jag älskar la senza också :) Har ett sett från dom juh. skulle vilja ha tusen olika till!! men de får vänta tills jag har pengar ! :P

2009-02-01 @ 14:39:01
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0