Retuscherad

En ska som jag tycker är mycker roligt är att sitta ocg retushera bilder, har gjort det på vissa som jag har lagt upp på bloggen. Men ofta försöker jag bara ta bort det nödvändigaste, man vill ju ändå se ut som samma person , men ibland blir man retusch galen och tar bort minsta lilla grej som man skan störa sig på...det brukar jag oftast bli!

Denna bild är tagen kl 3 på natten efter Luleå Kalaset, jag är lite lagom full och tänkte ta en sista bild på mina lila linser som jag köpte i Thailand innan jag slängde dem. Om ni inte ser det så är det bilden till vänster som jag har fixat!

Här en en bild på världens vakraste syster, hon behöver ingen retusch men här har jag bla förstorat läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0