nya skor!


Idag köpte jag ett par nya skor på wedins i trollhättan, det var halva reapriset så jag betalade 175 kr för ett par galet snygga ankelboots i skinn! Så galet bra så det finns inte.
Är ju i Trollhättan nu igen, kom hit i Fredags och åker hem nu på torsdag. Har hunnit med en blixtvisit i oslo o helgen från lördag kväll till 13 på måndag befann jag mig i grannlandet...det var galet kul att hälsa på Linn och gänget! Jag hade lovat mig själv att detta skulle bli en billig resa  men det sprak är jag gick in på La senza i oslo...en underklädesbutik i klass med VS dock ganska mycket mindre men ändå :) sen hittade jag världens snyggaste kappa och ett nitbälte så nu har min resa varit allt annat en billig men jag får spara nästa månad som jag alltid säger!
Imorgon kanske jag visar mina andra inköp annars blir det när jag kommer hem på fredag!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0