This is not a shoe It's a maina

Conversen som jag skrev om igår råkade halka på mina fötter idag och det satt som en smäck! DESSUTOM, och jag vill verkligen påpeka detta så var det möjligt att ta ut innersula på dessa (eftersom det inte går på några andra converse) så det innebär att jag kan lägga in mina ortopediska sulor( som jag egntilgen måste använda varje dag i alla skor) så jag kan gå i dom hela dagen och se snygg ut samtidigt som mina fötter är glada! Så nu ska dom vara beställda och tanken var att jag skulle visa dem nu men det är något konstigt med just den bilden så få inte upp dem på bloggen, så jag får ta och fota dem när allt är betalt och klart!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Var sulorna lösa, eller var de fastlimmade? Köpte nämligen ett par låga, vita converse här om dagen, och sulan är fastlimmad och otroligt svår att få ur. Om sulorna var fastlimmade, och du på något vis fick ur de, hör av dig :)

[email protected]

2009-07-04 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0