Min dag

Idag har jag sprungit runt hela dagen.
08.00-10.30 Personalmöte Nilson
10.45 Hämta saker hos skomakaren
11.00-11.50 Lunch
12.00-15.30 Möte med Linda Ahlgren för http://www.gorakarriar.se
16.30-17.30 Gymmning på Helex
18.30 Hemma!

På Nilson idag gick vi igenom olika säljtekniker och hur man gör för att växa i sin yrkesroll som säljare, det var mycker intressant speciellt då jag kan känna att man inte utveklas så mycket av att stå i en butik hela dagarna. Vi pratade även om sommaren och då står jag inför ett dilemma, jag har fått erbjudande om sommarjobb på nilson och då kommer jag att jobba max 75% i juli och halva augusti och mkt mindre i juni ca 10-20%. Detta är ju inte en så bra deal då jag kan få heltid på JULA från mitten av Juni till mitten av Augusti och kanske längre, problemet är då att om jag tar JULA så måste min chef på Nilson anställa utterliggare en säljare och lära in honom/henne, detta kommer resultera i att jag kommer få mycket lite tider på nilson under våren (april, maj, juni).  Så nu ska jag göra allt för att få en heltidsantällning så snart som möjligt så slipper jag altt detta krångel! Det är bara att börja leta!


Kommentarer
Postat av: Linda Ahlgren

Snacka om mycket mode- och en snygg blogg! =)

Stor kram från Linda

2009-02-05 @ 16:00:09
URL: http://www.gorakarriar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0